Allt kan man inte köpa..

Detta är vad jag har köpt den här gången + tröjan och shortsen, det blev inte så mycket p.g.a att jag inte åkte till köln som det var tänkt, där hade jag ju som sagt tänkt köpa en hel del saker ( kläder) men det blev saker jag behöver iallafall...
- 2 st teer, en med smaken körsbär och en frukt te ( jag brukar dricka mycket te hemma p.g.a mina nerver, kan berätta mer om det sen )
- ett paket tugummi ( sjukt billigt och hur många som helst i det)
- Nagellack ( väldigt ljus lila  nästan genomskinlig , typ som lack med lite färg)
- ett rit block med sidor utan linjer och rutor
- Pennor
- Och smink bortagnings servetter ( använder så sjukt mkt och dom är så bra när man reser) tog med 3 paket av dom. Dessutom är dom sjukt billiga. Om någon vill ha så komenterar ni bara, men gör det frt för jag åker ju som sagt imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0