Återvinn dina kläder

Som ni vet så rensade jag min garderob i helgen, dock är jag inte klar men jag är på god väg. Hittade då 2 eller 3 par jeans som jag inte använder och tänkte att man kanske skulle kunna göra shorts av dom. Asså jag har inte förstått det till nu men man borde egetligen göra nytt av alla plagg man inte vill ha ex om man har en trög a man inte gillar gör det till ett linne och färga om det eller nåt sånt, på så sätt sparar man mycket pngar OCH man får mycket mer kläder att välja mellan:D
Man kan också köpa billiha kläder på ex Myrorna man kan faktiskt hitta riktigt snygga saker som andra lämnat in för ett år sedan men som nu blivit moderna igen. Och man kan även med dom kläderna ändra lite för att få dom Exakt som man vill ha dom.
En av myrornas äffärer.......Love it ( ska nog börja köpa mer kläder på sånt man får ju en HELT EGEN stil på det sättet med egna kläder och inte h apå sig sånt SOM ALLA har ex kläder från gina eller hm)

Kommentarer
Postat av: engla

Asså man kan tro att myrorna inte har några snygga kläder men det har dom! Jeans som man gör om till shorts är också sjukt hett ;D

2012-04-23 @ 12:47:27
URL: http://englajl.blogg.se/
Postat av: Agnes

sv, ja, men jag vet inte om jag kan gräva fram 20 tills i morn.. men på onsdag eller torsdag

2012-04-23 @ 21:43:35
URL: http://aggelife.blogg.se/
Postat av: sofie

riktigt fin blogg!

kolla in min och min kompis? handlar om allt mellan himmel och jord, lägger in en videoblogg varje dag, kommentera och skriv vad du tycker om den kanske? förlåt om jag störde, ha en trevlig kväll!

kram / www.nattstad.se/scimmie :)

2012-04-23 @ 22:11:59
URL: http://www.nattstad.se/scimmie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0