Bakom varje svårighet finns en möjlighet

Godmorron alla glada påsk barn ( även dom mindre glada )  Känner mig på sjukt bra humör idag eftersom att jag idag faktiskt har saker att göra , hittils hr jag nämligen sovit , ätit , tv , bebis och lyssnat på musik.
Men imorrn ska jag faktiskt gå med min faster och bebisen till ....ett ställe ( orkar inte förklara) sen ska jag gå till min gudfars fru ( min gud far är död sen ett år tillbax) och vi ska prata och ha det bäst medans vi möjligt vis bestämmer när vi ska åka till köln och shoppa ;)Dock är afärerna här i tyskland stängda idag :( sen ska jag ut med hunden och förmodligen kommer mina älskade kusiner hit !! Saknar dom verkligen, och om dom läser det här ......vilket dom ju i och för sig inte kan för dom inte kan svenska......så skriver jag det på tyska istället ICH LIEBE EUCH <3
Hoppas ni får en lika glad dag som jag !!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0