I leave....but I`m coming back ....Because this is my real home...

Känner mig väldigt ledsen just nu....det är så jobbigt att säga hejdå till alla även om man vet att man kommer tillbaka. Min farmor har sjukdomen "parkinsson" som gör att man inte kan röra sig, hon blir alltså matad. Man vet ju aldrig omman får träffa henne igen......
Så är det ju SÅ MÅNGA andra människor som ex mina kusiner och pappas bror mf som man också måst esäga hejdå till....
Jag har redan gråtot floder och jag har inte gjort det värsta en.....säga hejdå till min älskade faster som jag praktiskt sätt har bott hos dom här dagarna....dessutom måste jag säga hejdå till hennes man som jag har en väldigt bra relation till och som alltid är där för mig när jag är här....+ att hennes 4 veckor gamla son är med.....
Förlåt om jag fyller er med tråkig info men jag behövde få ur mig det....
Flyget går 12:45 men vi åkte hem ifrån vid 10:15 för att ite ta risken att komma sent ( Autobahn här i Tyskland ni vet) sist jag var här så höll jag på att missa flyget.... LIVET SUGER .....VILL INTE ÅKA! :(

Kommentarer
Postat av: madde

Fin blogg!

Allt bra idag? :)

2012-04-15 @ 15:52:29
URL: http://madelenejohansson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0