To calm my self I.....

Just nu har jag huvudvärk, och att dricka körsbärs te och måla naglarna. Men jag årkar inte skriva nu p.g.a min huvudvärk.
( mina nagellack som jag använder mest, det är som ni ser mest ljusa färger och lack , men jag använder även rött på julen och svart ibland)  Har även en del random färger som jag ALDRIG använder som ex knall gul, gnall grön mf hade en sån ålder ett tag...
Lila= Ljuslila lack som nästan är så ljus så den lila färgen blir vit  35 kr ( Tyskland)
Vita= Vanlig vit ( Kicks 40kr )
ljus bruna= Bik Bok ( 25 kr)
Beige=Fått av släckting
Lack= Kicks ( 25)

Kommentarer
Postat av: Linnea - Foto & Trams passar alltid ihop!

Nu är den äntligen häär! Min lilla blogg (:

2012-04-16 @ 23:57:46
URL: http://lenneas.blogg.se/
Postat av: louise

nice, jag mår bra. Har du haft en bra dag?

2012-04-17 @ 17:33:35
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0