Det lönar sig inte att springa om man är på fel väg

åå jag är så sjukt iriterad just nu!! Vi hade No- prov nu på morgonen och eftersom jag ska resa bort så rättade min no - lärare provet på en gång! jag fick bra ( 55 av 58 ) men ......jag tappade 2 poäng på en fråga som jag KAN !!! Det är det värsta som finns! Även om man får bra så får man heldre mindre men man vet att man gjorde allt rätt som man vet att man kan!! Jaja jag ska försöka att inte låta min da förstöras av det här ;)
Typ hur jag känner mig just nu......( Det går över jag lovar, men det är bara tack vare min bästaste vän som FÖRSÖKER muntra upp mig ) ........även om hon inte lyckas... hehe

Kommentarer
Postat av: engla

Det gick ju fan asbra!!! haha det var inte många fel du hade ;)

2012-04-01 @ 20:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0