God Morgon :D

Kaknade idag kl 11 tp......men jaja ska berätta en sak iallafall. Jo det va så att jag hade köpt godis för 65 kr på hemmakväll, sen så åt jag typ 10 godisar under kvällen så det var hur mycketr kvar som helst. Så gav jag skålen till min lillebror typ  kl 12:15 på natten. Sen så la han sig kl 12:45. PÅ morgonen när jag skulle hämta skålen igen så fanns det 10 godisar kvar i skålen........vet ni hur förbannad jag blev!! Han ska ge mig 50 kr!! jag åt 2 olika sorters godisar och vissa som jag inte ens hunnit ta 1 av hade han ätit upp alla av.......just nu hatar jag honom!!:(
Bara för att man är snäll och bjuder honom så är en belöning att man inte har något kvar:(
Bilden är från förra helgen, kolla på min hårfärg!! ser röd tonig ut, tycker ni det va fint?
( det va bella som tog bilden när jag  drack, haha) '

Kommentarer
Postat av: bella

jag är ju en så duktig fotograf!! ;D

2012-05-05 @ 15:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0