Om någon orkar läsa!? ;)

Som ni ser har jag en tillfällig header, det är faktiskt den första header jag gjort ...ever! :) Dock är den väldigt enkel men jag tycker iallaall att det är en bra början!?
jag jobbar nu på den header jag ska ha "permanent", och imorrn kommer jag hinna göra mycket på den. Det är faktiskt inte så svårt att göra en.....jag trodde att det skulle vara mkt svårare!!
Jaja, det känns faktiskt väldigt druygt inför imorrn, man ska ju sitta 3 och en halv timme i en buss......jag tycker att det är jobbigt att åka till Lycksele ( ca 1-2 timmar) Hoppas att bussen har internet, då kan man ju se serier och göra bloggdesign och chatta. Då kommer tiden gå fort. Men tänk om den inte har det.....:( då blire nog att lyssna på musik från mobilen och Ipoden och kanske möjligen läxa eftersom jag bara varit i veckan en dag i veckan. Jag vet inte hur det är för er men jag får så sjukt dåligt samvete:(
Men tillbaka till bussen, det kanske lönar sig endå. Cubus ni vet;) ( jag vet att jag är helt besatt av det men.....jag gillar verkligen den affären!! :) Ojj vad mycket jag skrev...hehe
Vet inte heller hur mycket jag kommer kunna blogga men jag gör som alltid mitt bästa för mina läsare.
Oj just det jag glömde en sak...hehe Bussen går kl 8 imorrn måste typ kliva upp kl 6:30 vilket jag annar ALDRIG gör ( Engla gör det varje morgon tp) känns JÄTTE jobbigt....men som sagt det kan vara värt det ;)
Be för mig ikväll att det finns internet på bussen ;)
Borde nog lägga in en bild så någon orkar läsa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0